Op naar mooie verkiezingen met GroenLinks!

15 maart stemmen we voor de 2e kamerverkiezingen. Dat betekent een drukke tijd voor bestuur en vrijwilligers van GroenLinks. Onder het motto #nietschreeuwenmaarpraten zijn we ook in en om Schagen regelmatig te zien en te horen.

Halina plakt Jesse

Zo waren we op 10 februari aanwezig bij de politieke markt op het Regius College in Schagen. Leerlingen van het Regius College hebben deze politieke dag zelf georganiseerd. En dat was bijzonder goed gelukt! GroenLinks kandidaat kamerlid Samir Bashara was deelnemer aan het debat voor GroenLinks. Er was een leuk debat en leerlingen konden vragen stellen. Dat Samir het zeer goed heeft gedaan bleek ook aan het eind van het debat. De meeste handen van de leerlingen gingen in de lucht toen er werdt gevraagd wie er op GroenLinks gaat stemmen!

Ook de 'plakclub' is op pad geweest om de verkiezingsborden te voorzien van een Jesse. Dat dit niet altijd zo makkelijk gaat in Schagen hebben we kunnen lezen in dit krantenbericht in het Noordhollands Dagblad. Natuurlijk zijn we ook aanwezig op de verkiezingsmarkt in het Makadocentrum in Schagen op 11 maart. Een aanrader is de gezellige en informatieve bijeenkomst in Barsingerhorn met kandidaat kamerlid Isabelle Diks. Deze is op zondagmiddag 12 maart om 14:00 uur. Hopelijk zien wij u ergens op één van de gelegenheden.!!

Wilt u als vrijwilliger meehelpen? Dan horen we het graag. Of het nu gaat om helpen bij een verkiezingsmarkt of meedenken en meepraten over nieuwe acties, wij maken graag gebruik van uw hulp. Neem gerust contact met ons op via onze secretaris Ben Sintenie: benlies@quicknet.nl of bel 0224 571655.